Не зважаючи на війну, мерія Дніпра не припиняє витрачати мільйони із кишень містян–платників податків на власний піар. Місяць назад ми розповідали, що на Prozorro був опублікований тендер на рекламу міськради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів на міських, регіональних та всеукраїнських сайтах на суму 7,5 мільйонів гривень.
І от 18 липня мерія КП «Організаційно–аналітична служба» Дніпровської міської ради опублікувала ще один тендер, на суму 2,7 мільйонів гривень, передає Телеканал D1.
Згідно з тендерними документами, за суму до 2,7 млн грн до кінця 2022 року має бути опубліковано 370 статей про Бориса Філатова та його підлеглих. За одну розміщену публікацію сайти можуть отримувати більше 7 200 гривень.
На ресурсах obozrevatel.com, rbc.ua, dnpr.com.ua, opentv.media, nashemisto.dp.ua, centr.tv має вийти 120 замовних статей.
Ще 250 публікацій про діяльність міськради зроблять такі ресурси: kp.ua, dp.vgorode.ua, 056.ua, gorod.dp.ua, dnepr.info, dv-gazeta.info, dpchas.com.ua, afishadnepr.com.ua, dnepr.express, gorsovet.com.ua, dnepr.news, glavnoe.dp.ua.
Раніше очільники міста жалілися на те, що у бюджеті міста не вистачає коштів на соціальні потреби. У той же час, вони не гребують витрачати з бюджету міста 10 мільйонів гривень на рекламні статті.