Дніпровська міськрада 1-2 січня уклала шість угод про висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через медіа на загальну суму 35,33 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро»,передає Телеканал D1.
7,79 млн грн з бюджета міста заплатять посадовці за «джинсу» в інтернеті. Замовили 350 піар-статтей по 9 400 грн на сайтах obozrevatel.com, rbc.ua, nashemisto.dp.ua, opentv.media, centr.tv, dnepr.info, dnpr.com.ua та 750 публікацій по 5 940 грн на сайтах kp.ua, gorod.dp.ua, dp.vgorode.ua, 056.ua, dpchas.com.ua, dnepr.express, gorsovet.com.ua, afishadnepr.com.ua, glavnoe.dp.ua, osn.com.ua, dv-gazeta.info, dnepr.news.
Ще 7,11 млн грн заплатять за рекламні матеріали на радіо. Замовили 5 400 виходів довжиною з хвилину по 790 грн і 7 200 виходів довжиною 30 секунд по 395 грн на радіостанціях «Хіт-ФМ», «Радіо Релакс», «Радіо Мелодія», «Kiss FM», «Радіо Рокс» та «Байрактар». Отже, одна секунда розміщення коштує 13,17 грн.
Ще 6,75 млн грн віддадуть за висвітлення діяльністі мера Філатова і його поплічників у пресі.
Замовили 200 публікацій обсягом не менше 1/2 шпальти на найактуальніших сторінках газет «Днепр Вечерний», «Наше місто», «Зоря» і «Вісті Придніпров’я» по 33 750 грн.
За сюжети на ТБ віддадуть 5,38 млн грн. На рік замовили 12 комплексних розміщень протягом місяця на «11 Телеканалі» по 240 тис грн і 12 комплексних розміщень протягом місяця на «Відкритому» по 200 тис грн.
Також 4,80 млн грн віддадуть на публікації у соцмережах.
Замовили 3 200 публікацій у Facebook по 1 200 грн і 480 публікацій у Telegram по 2 000 грн до осені.
Крім того, дніпровській фірмі «Газета «Наше місто» заплатять 3,60 млн грн.
Обсяг замовлення складає 360 тис квадратних сантиметрів по 8,33 грн за одиницю.