ГрошіДніпроПолітика

Ще 35 мільйонів гривень витратили посадовці міськради Дніпра на свій піар під час війни

Дніпровська міськрада 1-2 січня уклала шість угод про висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через медіа на загальну суму 35,33 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро»,передає Телеканал D1.

7,79 млн грн з бюджета міста заплатять посадовці за «джинсу» в інтернеті. Замовили 350 піар-статтей по 9 400 грн на сайтах obozrevatel.com, rbc.ua, nashemisto.dp.ua, opentv.media, centr.tv, dnepr.info, dnpr.com.ua та 750 публікацій по 5 940 грн на сайтах kp.ua, gorod.dp.ua, dp.vgorode.ua, 056.ua, dpchas.com.ua, dnepr.express, gorsovet.com.ua, afishadnepr.com.ua, glavnoe.dp.ua, osn.com.ua, dv-gazeta.info, dnepr.news.

Ще 7,11 млн грн заплатять за рекламні матеріали на радіо. Замовили 5 400 виходів довжиною з хвилину по 790 грн і 7 200 виходів довжиною 30 секунд по 395 грн на радіостанціях «Хіт-ФМ», «Радіо Релакс», «Радіо Мелодія», «Kiss FM», «Радіо Рокс» та «Байрактар». Отже, одна секунда розміщення коштує 13,17 грн.

Ще 6,75 млн грн віддадуть за висвітлення діяльністі мера Філатова і його поплічників у пресі.

Замовили 200 публікацій обсягом не менше 1/2 шпальти на найактуальніших сторінках газет «Днепр Вечерний», «Наше місто», «Зоря» і «Вісті Придніпров’я» по 33 750 грн.

За сюжети на ТБ віддадуть 5,38 млн грн. На рік замовили 12 комплексних розміщень протягом місяця на «11 Телеканалі» по 240 тис грн і 12 комплексних розміщень протягом місяця на «Відкритому» по 200 тис грн.

Також 4,80 млн грн віддадуть на публікації у соцмережах.

Замовили 3 200 публікацій у Facebook по 1 200 грн і 480 публікацій у Telegram по 2 000 грн до осені.

Крім того, дніпровській фірмі «Газета «Наше місто» заплатять 3,60 млн грн.
Обсяг замовлення складає 360 тис квадратних сантиметрів по 8,33 грн за одиницю.



Back to top button