Міськрада Дніпра витратить більше 16 млн грн на власний піар у газетах, в інтернеті та на ТБ
Війна піару — не перешкода. Міськрада Дніпра оприлюднила чергові тендери на рекламу мера Бориса Філатова та його підлеглих у друкованому ЗМІ, на сайтах та на регіональних каналах. З міського бюджету вони готові витратити більше 10 млн грн, повідомляє Телеканал D1.
Можна було б припустити, що після 24 лютого дніпровські чиновники спробували зменшити подібні непріоритетні видатки. Але це не так. Ба більше, після початку повномасштабної війни не тільки продовжили діяти «старі» договори на 2022-й рік, але й укладалися нові угоди.
За перші п‘ять місяців війни міська рада витратила на рекламу Філатова і Ко більше тридцяти мільйонів гривень.
І от знов за рибу гроші. Наприкінці року чиновники вирішили вкласти у свою рекламу 3 600 000 грн на публікації про себе у друкованому ЗМІ і 5 300 000 грн на висвітлення бездіяльності на двох регіональних телеканалах. У мережі інтернет — 1 700 000 грн.
Та це не всі витрати. Так, департаменти та КП міської ради, за бюджетні кошти, оформлюють передплату на газету «Наше місто», діяльність якої, переважно, зосереджена на вихвалянні мера та його підлеглих.
Наприклад, КП «Оздоровлення та відпочинок» ДМР готове витратити на передплату та доставку газети 2 339 200 грн бюджетних коштів. Міський Департамент соцполітики — 1 686 540 грн.
Ще 2 000 000 грн витратять на ОРГАНІЗАЦІЮ послуги передплати.
Кінцева дата постачання послуг – до кінця 2023 року. Та як показує практика, ці закупівлі — не останні і міськрада оголосить ще не один тендер на свою рекламу.