Меню
У «Приват24» стався збій: користувачі не можуть увійти до кабінету, дзвінки до контакт-центру – тимчасово недоступні

У «Приват24» стався збій: користувачі не можуть увійти до кабінету, дзвінки до контакт-центру – тимчасово недоступні

У додатку ПриватБанку стався збій приблизно о 10 ранку. Користувачі додатку не можуть ні увійти, ні зателефонувати до контакт-центру, щоб дізнатися, у чому проблема.  

AIN.UA з повідомленням на прес-службу банку повідомляє, що недоступно поки що користування самим додатком Приват24, а оплати через термінали, зняття готівки через банкомати та інші операції – можливі та виконуються без затримок.

Приватбанку у Facebook повідомляє: «Друзі, авторизація у Приват24 та дзвінки до контакт-центру банку тимчасово недоступні. Незручності у найближчий час будуть усунуті нашими спеціалістами.

Процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює у звичайному режимі. Підтримка у чаті на сайті банка та в особистих повідомленнях цієї сторінки допоможе вам із вирішенням питань».

У «Приватбанку» сказали, що робота системи буде відновлено протягом години. Як правило, технічні служби ліквідують проблеми протягом кількох годин.

Нагадаємо, що зареєструватися у додатку Приват24 може кожен, хто користується послугами національного банку. Отримати безкоштовно бажану картку можна за адресом відділення. Детальніше про це на офіційному сайті ПриватБанк.

Підпишіться на актуальні новини

Пiдписатися
Мої відео